Edukację muzyczną rozpoczęła od nauki gry na fortepianie w wieku 8 lat. Jest absolwentką PSM I i II st. w Łodzi, którą ukończyła pod kierunkiem prof. Zbigniewa Lasockiego. Studia w Uniwersytecie Muzycznym im. F. Chopina w Warszawie ukończyła z wyróżnieniem w klasie śpiewu klasycznego ad. Jolanty Janucik. Jako stypendystka programu Erasmus, dokonaliła swój warsztat wokalny pod okiem wybitnych śpiewaków oraz pedagogów z Włoch m.in. u prof. Gabrielli Munari i Elisabetty Andreani. Uczestniczyła w licznych kursach wokalnych prowadzonych przez muzyków i śpiewaków wielkiego formatu jak Ingrid Kremling, Christian Elssner czy Bobby McFerrin. Jest laureatką drugiej nagrody międzynarodowego konkursu wokalnego w Legnago (Włochy). Zadebiutowała na deskach Warszawskiej Opery Kameralnej w przedstawieniu "L'amante di tutte" B. Galuppiego. Współpracuje z wieloma instytucjami kulturalnymi t.j. Teatr Polski w Warszawie, Filharmonia Narodowa, Operetka im. Jana Kiepury w Warszawie oraz zespołami: Il Tempo, La Tempesta, ProModern, Il Canto, Gradus ad Parnassum, Ars Nova, Filatura di Musica. Wielokrotnie udzielała swojego głosu na potrzeby nagrań studyjnych na płyty (m.in. Śpiewniki" wyd. przez Muzeum Powstania Warszawkiego) oraz do filmów ("Jan Paweł II. Szukałem Was", "Bitwa Warszawska 1920", "Papusza"). Nagrała płytę z pieśniami Macieja Małeckiego (partia fortepianu). Współpracowała w roli korepetytora z aktorami Teatru Narodowego, Centralnego Basenu Artystycznego oraz Studia Teatralnego Koło. Jako solistka koncertuje w kraju i za granicą. Jej repertuar obejmuje szeroki zakres utworów: od renesansu po muzykę współczesną.
Największe uznanie zyskała "III Litania", którą również sam Moniuszko szczególnie cenił. Po wykonaniu "III Litanii" w prasie pojawiły się bardzo pochlebne recenzje:
"Wsłuchując się w tę muzykę, rozpoznajemy rzeczywiście całą myśl autora, która oddana została z wrodzonym i właściwym jemu tylko talentem. Znika tu zupełnie monotonność, której nie mogą uniknąć kompozytorowie dzieł religijnych, a miejsce jej zajmuje owa coraz bardziej w najróżnorodniejszych formach rozwijająca się szczytność, jaka przemawiając do serca słuchacza, podnosi zarówno myśl jego ducha ku Najwyższej Istocie." ("Czas" nr 98, 28 kwietnia 1859)
Koncerty dofinansowane przez m.st. Warszawa.
Czytaj więcej: Litanie Ostrobramskie I i III Stanisława Moniuszki
27 stycznia zaprosiliśmy Państwa na Koncert Kolęd, który odbędbył się w Kościele Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Józefa Piłsudskiego 54.
W czasie koncertu przeprowadziliśmy kwestę dla 17-letniego Maksa Janaszka, który od kilku lat walczy z chorobą nowotworową.
Dzieki Państwa hojności udało się zebrać około 2500 złotych, które przekazaliśmy na konto fundacji opiekującej się Maksem. Serdecznie dziękujemy w imieniu Maksa i jego rodziców.
30 marca o godz. 16 wzięliśmy udział w kolejnej edycji Festiwalu Nowe Epifanie.
Koncert „Gloria Patri” w Świątyni Opatrzności Bożej to hołd dla Jana Pawła II w 14. rocznicę jego śmierci. Usłyszeliśmy aż jedenaście warszawskich chórów wywodzących się ze środowisk akademickich i kościelnych.
Architektura Świątyni Opatrzności Bożej stała się punktem wyjścia do artystycznych poszukiwań – podczas koncertu chóry zostały ustawione tak, by muzyka „otaczała” słuchaczy.
Program koncertu czerpał inspirację z modlitwy – różańca. Zabrzmiały „Pater Noster” Jakuba Neske oraz „Ave Maria” w muzycznym ujęciu kompozytorów takich jak Tomas Luis de Victoria, Siergiej Rachmaninow, Janusz Dąbrowski, Michał Dąbrowski (prawykonanie), Franz Biebl i Javier Busto.
Podczas koncertu usłyszeliśmy po raz pierwszy polichóralny utwór „Gloria Patri” autorstwa prof. Pawła Łukaszewskiego, skomponowany do słów doksologii. Koncert zwieńczyła kompozycja Zuzanny Falkowskiej do słów Jana Pawła II z placu Zwycięstwa w 1979 roku – „Niech zstąpi Duch Twój”.
W koncercie wzięły udział chóry:
Chór Centrum Myśli Jana Pawła II – dyr. Jan Krutul
Chór Akademicki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego – dyr. Michał Dąbrowski
Chór Akademicki Uniwersytetu Warszawskiego – dyr. Irina Bogdanovich
Chór Akademicki Wojskowej Akademii Technicznej – dyr. Joanna Korczago
Chór Schola Cantorum Maximilianum – dyr. Zbigniew Siekierzyński
Chór Tibi Domine – dyr. Justyna Pakulak
Chór Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego – dyr. Michał Sławecki
Chór Uniwersytetu SWPS – dyr. Ewa Mackiewicz
Chór Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego – dyr. Adrianna Żołnierczuk
Warszawski Chór Międzyuczelniany – dyr. Borys Somerschaf
Zespół Wokalistyki Chóralnej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina – dyr. Dariusz Zimnicki
Więcej informacji na stronie organizatora Festiwalu Nowe Epifanie
19 stycznia (sobota) o godz. 19:15 odbył się noworoczny koncert kolęd, który zaśpiewaliśmy w doborowym towarzystwie zespołu wokalnego Ars Chori.
Zespół Wokalny Ars Chori tworzą pasjonaci muzyki, amatorzy i profesjonaliści specjalizujący się w śpiewie wielogłosowym. Powstał w 2001 roku z inicjatywy Macieja Cegielskiego – kompozytora i dyrygenta oraz Anny Burczyńskiej – sopranistki. Od 2004 r. dyrygentem zespołu jest Zbigniew Tupczyński – absolwent Dyrygentury Chóralnej w klasie prof. Mieczysława Nowakowskiego i
Międzywydziałowego Studium Muzyki Dawnej prowadzonego przez Agatę Sapiechę.
W repertuarze znalazły się klasyczne polskie kolędy, często zapomniane już pastorałki oraz takie perełki jak "Szczedryk (Carols of the Bells)"; "White Christmas" czy "Oj, w Jerusałymi!"
Warszawskich Chórem Międzyuczelnianym dyrygował Borys Somerschaf!
Wstęp wolny.